Monday 24 June 2013

Kerana Dirimu - Dato' Siti Nurhaliza

Posted by Unknown at 21:58

Assalamualaikum. okey :) hehe.. this is my favourite singer. Dari kecik lg minat ngan kak Ct ni.. hehe.. 
Comel kan dia? ofkozla comel.. tambah2 lg skrg dah b'tudung litup.. Alhamdulillah.. :)
aku ni memang minat gila2 dgn akak ni.. sampai produk dy (simplysiti) tu pn aku pakai sbb tlampau minat kan.. haha.. nasib la jgk sesuai dgn kulit aku ni.. xda masalah lg selama pakai produk dia ni.. thumbs up for u kak Ct.. ni salah satu lagu dia yang aku suka n liriknya pun nice jak..kn? 
so, enjoy it :) tataa~



Kerana Dirimu - Dato' Siti Nurhaliza

Aku sekarang
Adalah bahagian dari masa lalu ku
Aku pernah pergi
Meninggalkan diri-Mu jauh
Melupakan-Mu... 

Tapi lihatlah... Diriku rapuh... 
Tanpa diri-Mu tiada ertiku
Hebatnya Engkau
Tak sedetikpun
Pernah Kau meninggalkan diriku, 
Kusedari... 

Kerana Diri-Mu
Kumampu berdiri tegar
Walau seberat apa pun
Beban dihadapakan ku kini

Kerana cinta-Mu
Ku mampu berjalan tenang
Sesulit bagaimanapun jalan
Yang ku lalui nanti

Pasti hanya diri-Mu
Kaulah segalanya
Ku jaga selalu, satu cinta-Mu

0 comments:

Post a Comment

 

~Melody Jiwa~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review